Algemeen

Holobox kopen? We geven je 4 redenen

De holobox is een innovatief product dat steeds vaker wordt gebruikt. Het bekendste voorbeeld van de holobox is de versie die tijdens concerten wordt gebruikt om overleden artiesten of jongere versies van bestaande muzikanten live te projecteren. Het publiek heeft echt het idee dat iemand live op het podium staat, terwijl het een holografische projectie is. Een bewijs dat een holobox kopen een hoop deuren opent, maar waarom zou je als bedrijf in de oplossing investeren? Wij geven je 4 redenen.

Holobox kopen en innovatieve marketing campagnes draaien

Een holobox is een perfecte oplossing als je een high-end product of een complexe oplossing wilt verkopen, want door de hoge kwaliteit waarin je een product of oplossing driedimensionaal kunt projecteren, laat weinig tot de verbeelding over bij potentiële klanten. Hun interesse wordt direct gewekt en je hebt zelfs de mogelijkheid om de interactie met je publiek op te zoeken. Ze kunnen bijvoorbeeld vragen stellen aan de verkoper die je eveneens voorgeprogrammeerd in de holobox projecteert, maar je hebt ook de kans om op meerdere locaties live uit te zenden. Op die manier kun je ook met potentiële klanten de dialoog openen en eventueel direct orders aannemen.

Educatieve oplossing via de holobox

Een holobox kopen biedt ook mogelijkheden op het gebied van educatie, want door het lesmateriaal in hoge kwaliteit en driedimensionaal te projecteren, is het materiaal veel beter te begrijpen. In bepaalde sectoren, zoals de medische sector, wordt de holobox veelvuldig ingezet om complexe lesstof te behandelen en studenten op te leiden. De oplossing maakt het ook mogelijk om bijvoorbeeld een belangrijke spreker of specialist in het vakgebied voor het publiek neer te zetten zonder dat hij of zij fysiek aanwezig hoeft te zijn. Ze kunnen zelfs meerdere publieken tegelijkertijd toespreken vanaf hun eigen locatie.

Projectontwikkelaars die een holobox kopen

Projectontwikkelaars gebruiken de holobox volop en het is natuurlijk ook een perfecte methode om bijvoorbeeld een project in ontwikkeling al te bestuderen voordat er ook maar een paal in de grond gaat. Investeerders kun je meenemen in het project en je kunt alles tot in de details presenteren. Vooral in deze sector is een holobox kopen een goede investering, omdat het veel makkelijker is om draagvlak te creëren en om investeerders te overtuigen. Op die manier kun je de investering in de holobox ook weer eenvoudig terugverdienen.

Meer entertainment

Winkels en winkelcentra investeren volop in de holobox, omdat het voor meer beleving zorgt. Het is toch veel leuker om langs een interactieve advertentie te lopen die ook triggert in plaats van de standaard reclame uitingen die je vrijwel in ieder bushokje op straat tegenkomt. Winkels die een holobox kopen kunnen de oplossing ook gebruiken om bijvoorbeeld mensen te verwelkomen of mensen vanuit de etalage aan te sporen om naar binnen te wandelen. Je kunt als kledingzaak bijvoorbeeld meerdere outfits laten showen door een echt model in plaats van dat je de saaie paspop in een modieuze outfit steekt. Ook hierin is het mogelijk dat je de interactie met de klant kunt opzoeken, dat zorgt voor een betere klantenbinding. Met als resultaat dus ook meer omzet.

Meer uitleg nodig? Bekijk dan de website van HEREweHOLO.

Dit vind je misschien ook leuk...

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *